پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
الشيخ علي الخطيب

حوزه/ نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، جنایت ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در اقدامی تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بیانیه‌ای، جنایت ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در اقدامی تروریستی را محکوم کرد و گفت: پیامد های این اقدام تروریستی را سران رژیم صهیونیستی متحمل خواهند شد و تأثیرات مخربی بر رژیم آن که در معرض انقراض است خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: خون شهید هنیه و برادران شهیدش هدر نخواهد رفت؛ زیرا سرزمین فلسطین را آبیاری می کند و راه پیروزی و رهایی را هموار می کند و باعث سربلندی و عزّت امّت می شود. ترور، عزم و اراده مردان مقاومت را برای آزادسازی سرزمین اشغالی و نجات مقدسات سست نخواهد کرد.

نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان تصریح کرد: ترور شهید هنیه با توجه به خصوصیات رهبری که مشخصه شخصیت وی بود و مواضع جسورانه ای که مشخصه دوران جهادی وی بود، ضایعه بزرگی برای امّت و نیروهای مقاومت است.

وی ضمن تسلیت عمیق خود به ملت فلسطین، رهبری جنبش حماس و خانواده شهید هنیه، از خداوند متعال خواست تا او را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و در بهشت برین جای دهد و به او علو درجات عطا فرماید و به مجروحان مقاومت شفای عاجل و اسیران در زندان های اشغالی، آزادی عنایت فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha